Tuesday 2 December 2014

Food diary

V mobilu se mi poslední dobou nahromadilo hodně fotek jídla, a proto se o ně s vámi podělím. Bylo by sobecké nechat si je jen pro sebe :D. Třeba vás nějak budu inspirovat jít kuchtit nebo aspoň začít jíst zdravě (kecám moc zdravého toho tady totiž není).

 Ááá...první várka perníčků je tu!Plánuji péci ještě druhou várku, podle jiného receptu, protože počítám s tím, že ta první do Vánoc nevydrží (naše rodina je prostě nenažraná nenasytná). Hlavně bráška...

Kafíčkování a perníčkování. Tyto perníčky jsou ale z obchodu...ty domácí jsou samozřejmě lepší, ale tato fotka je focena pár dnů předtím, než jsem pekla. Ale i tak byly dobré.



Tvarohový koláč, jeden z mých nejoblíbenějších. A recept je jednoduchý jak facka.

Domácí perníková buchta...musím se pochválit, tahle se mi fakt povedla! :) A s tím kokosem...i mamka chválila.

Jedna z mých typických večeří :) to s tím červeným (jsou to rajčata :D), kdyby jste nevěděli, je focaccia z Lidlu a je úplně mňamózní...akorát jsou tam i olivy a ty moc nemusím. Už se nějakou tu dobu chystám upéci svoji domácí, ale jaksi jsem se k tomu ještě nedostala...jo a taky chci zkusit sushi!

Čajování a opět perníčkování. Miluju tuto činnost!

Jedna z mých zdravějších večeří: zeleninový salát s tuňákem a krajícem domácího chleba.

Můj oblíbený oběd: zapečená paprika plněná rýží a tofu a posypaná mozzarellou.

Dnešní snídaně: malinová rýžová kaše s kokosem a čokoládkou z adventního kalendáře (už jich zbývá jen 22! :( ).

A na závěr taková moje tradice :) kakaové muffiny s čoko posypkou. Peču je pořád podle toho samého receptu, akorát někdy pozměním pár ingrediencí, aby nebyly furt na jedno brdo..a jsou fakt nejlepší!

No comments:

Post a Comment