Friday 12 September 2014

Always be that small girl

Těch pár let na gymnáziu uběhlo jako voda a já jsem najednou studentkou čtvrtého ročníku. Bylo mi osmnáct, mám si dělat řidičák, mám před sebou maturitu a následné zkoušky na výšku. Jsem už dospělý člověk, ale pořád si připadám jako ta malá holčička, která neví, co z ní jednou bude...

V listopadu se bude konat náš maturitní ples a já zběsile brouzdám po internetu a snažím se najít ideální šaty. Ty šaty, který jsem si vysnila, ale nikde je nemají. Jednoduché mentolové (nebo lososové), dlouhé až na zem, bez ramínek. Od značky Ted Baker. A k tomu zlaté doplňky. 

Kdyby jste někdo měli nějaký dobrý tip nebo stránky na plesové šaty, budu moc ráda, když se se mnou podělíte! :)

Untitled

Outfit4

A-Line Sweetheart Floor-Length Chiffon Long Prom Dress - Prom Dresses - Special Occasion Dresses - CDdress.com

Dress





1 comment: