Wednesday 11 June 2014

It´s Almost Here

Tak co, jak přežíváte tropické počasí? Zítra už se nám to má prý pokazit, tak honem ven. Už jen snad 2 týdny školy a pak konečně.. :).
Kam se o prázdninách chystáte? Plánujete jet k moři? Já jsem si letos sehnala brigádu v Irsku. Budu dělat na farmě, tak jsem zvědavá, jestli mě to bude bavit a jak to vůbec dopadne :D. Naštěstí tam nejedu sama, ale se svým přítelem. Už jsem tam jednou byla, na podzim, a musím uznat, že je to překrásná země. Všude samá zeleň, krásné staré kamenné domy, hřbitovy s hejnem černých havranů (jako v hororu :D)...no i když vím, že budu muset celé léto pracovat, stejně se tam moc těším. Těším se na nové věci. Na poznávání nového okolí. Na zlepšení angličtiny. Na všechno.

How are you survivng the tropical weather? Just 2 weeks of school to holidays!
Where are you planning to go? Will you travel to the sea? This year I got a summer job in Ireland. I will be working on a farm with my boyfriend. I´m curious if I´ll like it and how it all turns out. I was there in autumn once and I can say that it´s so beautiful country. Trees and grass everywhere you look, old stone houses and cemeteries with flocks of black ravens (like in horrors :D)...even thought I know I have to work, I´m really looking forward to there. To new things. To explore new places. To improve my english. To everything.







No comments:

Post a Comment